Toastadas cu avocado si pico de gallo

Tostadas cu avocado și pico de gallo

Iată o alternativă un pic mai sănătoasă, dar la fel de gustoasă, la sandwich-ul clasic – Tostadas cu avocado și pico de gallo. 

În loc de unt (margarina și brânza topită iasă din start din discuție) puteți folosi avocado, în loc de mezeluri (încercați din răsputeri să le eliminați cu totul din alimentație) folosiți piept de pui, adăugați câteva legume savuroase – și obțineți o masă delicioasă!

Legume chinezesti cu taitei de orez si tofu

Legume chinezești cu tăiței și tofu

Ești un fan al aromelor chinezești dar reputația lor de preparate bogate în calorii te ține departe de ele? Îți recomandăm să încerci Legume chinezești cu tăiței și tofu – o variantă fără carne, perfectă pentru vegetarieni și pentru cei care încearcă să țină sub control caloriile!

Sandwichuri cu somon afumat

Sandwich-uri cu somon afumat

Somonul este unul dintre alimentele  cele mai apreciate pentru conținutul de acizi grași omega 3. Nutriționiștii recomandă ca cel puțin de două ori pe săptămână să consumăm pește proaspăt. Cum noi stăm cam departe de ocean, însă, ne mulțumim cu somon afumat. 🙂

Astăzi îți propunem o rețetă la îndemână de Sandwich-uri cu somon afumat, perfecte pentru o gustare sau o cină ușoară!

Grasimile

Ghidul complet al grăsimilor

Grăsimile sunt unul dintre cei trei macronutrienți esențiali pentru organism, dar din păcate încă există multe păreri greșite asupra acestora. În acest Ghid complet al grăsimilor vei afla ce sunt de fapt acestea, principalele roluri pe care le îndeplinesc, cum să deosebești grăsimile sănătoase de cele nesănătoase, precum și care este cantitatea zilnică pe care ai voie să o mănânci.